بھارت میں طلباء کو نقل سے روکنے کیلئے انوکھا طریقہ

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق رواں ہفتے بنگلورو کی ایک یونیورسٹی میں طلباء کو نقل سے روکنے کے لیے سر پر گتے پہنا کر امتحان لیا گیا جس کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئیں۔

تصاویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ تمام طلبہ اور طالبات ہیلمٹ کی طرح گتے سے سر کو ڈھانپے امتحان دے رہے ہیں، اس دوران صرف آنکھوں والے حصے سے وہ دیکھ سکتے ہیں۔

سوشل میڈیا پر تصاویر وائرل ہونے کے بعد یونیورسٹی حکام کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا گیا اور کہا کہ یہ طلباء ہیں جانور نہیں۔

ANI

@ANI

Karnataka: Students were made to wear cardboard boxes during an exam at Bhagat Pre-University College in Haveri, reportedly to stop them from cheating. (16.10.2019)

View image on TwitterView image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter
4,053 people are talking about this

اس عمل کو کرناٹکا کے تعلیمی وزیر نے بھی ناقابل برداشت قرار دیا اور کہا کہ امتحانات میں طلباء کا نقل کرنا ایک مسئلہ ہے لیکن اس کو حل کرنے کے لیے یہ رویہ اختیار کرنا بالکل مناسب نہیں ہے، جس کسی نے بھی اس طریقے کی اجازت دی ہے اسے اپنی غلطی تسلیم کرنی چاہیے۔

دوسری جانب یونیورسٹی کے سربراہ نے گتوں کے ذریعے نقل روکنے کے طریقے پر وضاحت دی کہ ہمارے اس اقدام کو سوشل میڈیا پر سراہا جا رہا ہے، یہ طلباء کی بہتری کے لیے  ہے کیونکہ ہم نہیں چاہتے کے دوران امتحان طلباء کا ذہن کہیں بھی بھٹکے اس لیے توجہ برقرار رکھنے کے لیے صرف آنکھوں والا حصہ کھولے رکھا گیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ یہ ایک نیا تجربہ تھا جس پر مثبت اور منفی دونوں اقسام کے ردعمل سامنے آئے۔

آئرنی مین نامی صارف نے اس  عمل کا تمسخر اڑاتے ہوئے لکھا کہ بچے، بڑے اور لیجینڈز۔

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں