23

قیمے والا پراٹھا

قیمہ پراٹھا مغلیہ شاہی کھانوں کی ڈش ہے، جسے مغلیہ حکمرانوں کو مختلف کھانوں کے ساتھ پیش کیا جاتا رہا ہے۔ یہ پراٹھا جہاں کھانے میں بہت لذیذ ہے ہوتا ہے، وہیں صبح کھانے کے بعد پورا دن تازگی اور توانائی فراہم کرتا ہے۔

قیمہ کیلئے درکار اجزاء:

قیمہ۔ آدھاکلو

دہی۔ آدھا کپ

پیاز (کٹی ہوئی)۔ دو عدد

ادرک لہسن کا پیسٹ۔ ایک کھانے کا چمچ

ہری مرچیں(کٹی ہوئی)۔ 3عدد

نمک۔ حسب ضرورت

ہلدی پائوڈر۔ آدھا چمچ

زیرہ پائوڈر۔ ایک چمچ

دھنیا پائوڈر۔ دو چمچ

گرم مسالہ پاؤڈر۔ ایک چمچ

پانی۔ ایک کپ

تیل۔ آدھا کپ

پراٹھے کیلئے درکار اجزاء:

آٹا۔ دو کپ

گرم پانی۔ ایک کپ

گھی۔ تین چمچ

پانی۔ حسب ضرورت

ترکیب:

سب سے پہلے قیمہ کو اچھی طرح دھو لیں۔ اس کے بعد قیمہ کو دہی ، ہلدی، لال مرچ اور نمک سے میرنیٹ کریں اور آدھے گھنٹے کے لئے رکھ دیں۔ تقریباً آدھے گھنٹے بعد تیل کو پین میں گرم کریں اور اس میں پیاز کو 5منٹ تک ہلکی آنچ پر پکائیں، اسے کے بعد باقی سارے اجزاء ڈال کر مزید پانچ منٹ تک پکائیں۔ اب اس میں میرینیٹ کیا ہوا قیمہ ڈالیں اور10منٹ تک پکائیں۔ پھر گرم مسالہ پائوڈر اور پانی ڈال کر تقریباً 20منٹ تک ہلکی آنچ پر پکائیں جبکہ درمیان میں کبھی کبھی تیز آنچ پر اسے جوش دلاتے رہیں۔ جب قیمہ مکمل طور پر گھل جائے تو چولہے کو بند کر دیں اور اسے ٹھنڈا ہونے کے لئے رکھ دیں۔

اب پراٹھے بنانے کے لئے آٹا، نمک اور پانی کو مکس کر کے ڈو تیار کرلیں۔ ڈو کی ایک جیسے سائز میں لوئی بنا لیں، ہر لوئی کو چپاتی کی شکل میں بیل کر اندر قیمے والا آمیزہ ڈالیں اور پھر دوسری چپاتی بنا کر اس کے اُوپر رکھ کر چاروں طرف سے بند کریں۔ اب اسے ایک بار پھر اچھی طرح بیلیں اور توے پر گھی ڈال کر خوب پکائیں۔ جب پراٹھا دونوں جانب سے لائٹ برائون ہو جائے تو اُتار لیں اور باقی پراٹھے بھی ایسے ہی بناکر گرما گرم پیش کریں۔ پراٹھے کے ساتھ رائتہ اور سلاد مزے کو دوبالا کردے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں